miercuri, 7 ianuarie 2009

Unde va vedeti peste 5 ani?

oriunde mi se rotunjesc veniturile

Intr-un loc de munca platit ,,occidental"

nu pot sti ce imi rezerva destinul

plecat din tara

cu viitorul nesigur pe care il are tara noastra nu pot da un raspuns concret

La locul de munca

in germania sau austria

nu stiu?

Dupa un birou.

-PESTE 5 ANII SPER SA FIU INTR-UN LOC SIGUR
-INTR-O FIRMA SERIOASA CU ANGAJATOR SERIOS SI CINSTIT SA SE GANDEASCA SI LA ANGAJATII NU NUMAI LA EL.
-SA-I EXPLODEZE IN MUNCA SI SA NU NE OFERE NIMIC

Daca discutam ca si locatie ,tot in romania ,daca discutam ca si statut social ,la un nivel superior celui actual , ca si job intr-o companie care sa imi solicite absolut toate calitatile si unde as putea aprofunda ceea ce stiu si bineinteles sa pot invata si lucrurinoi.

sa fiu sanatoe si sa am un loc de munca stabil si rasplatit dupa munca prestata

nu sunt Mafalda, dar depinde de mai multi factori

Oriunde, viata-i imprevizibila.

nu am idee

Este greu de spus.

unde este nevoie de mine!

Greu de spus. Uneori nu stii unde poti fi maine.
tot in Romania :)

Departe...

Depinde de mine si de dorinta mea de a evolua.In principiu..undeva si mai bine.

5 Ani e prea mult sa prevad si nu este ceva ce depinde de mine

Sincer nu stiu.

in romania

Nu pot sa spun unde o sa fiu peste 5 ani,caci nu stii tipmpul ce-ti rezerva.

in tara mea(romania)undeva cat mai sus pe plan profesional

undeva departe poate mai stabil si familist

acasa cu 2 copii

Eu sper sa ma vad un om realizat! Sunt optimist!

5 ani inseamna mult timp si nu imi pot da seama unde voi fi atunci

Sincer lumea in ziua de azi este incerta ... nu stiu unde o sa fiu maine deci nu am cum sa stiu unde voi fii peste 5 ani ...

Aş dori o echipă profesionistă cu care să lucrez cot la cot, pentru a oferi servicii sau produse de orice gen, de calitate, unor oameni - nu simpli clienţi.

Exista posibilitatea de a schimba domeniul, in functie de miscarea pietii muncii.

nu imi fac planuri pentru viitor

realizari financire mai bune, si familia intro casa mai mare

greu de spus

La viitoarea firma care ma v-a angaja.

tot in domeniul acesta

nustiu

In Romania nu ma vad nicaieri.

cat mai sus

nu m-am gindit

la volan

poate undeva la o companie destul de renumita si pe de alta parte, mai batrin si cu mai multa experienta...poate.

undeva mai bine!

muncind....

intr-un loc civilizat

Alaturi de familie intr-o tara din U.E.

Cat mai sus,sper.

tot in tara tot sofer

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu