miercuri, 7 ianuarie 2009

Care este cea mai mare realizare profesionala de pana acum?

Am multe

Independenta fata de catre orcine

Nici una atat de mare, ma astept de acum in colo.

pas

in doi ani jumate mi-am cumparat un passat

Inca o mai astept.

Sunt prea multe nu stiu cu care sa incep.....

in momentul in care am ales sa locuiesc in bucuresti am fost acceptat in urma unor interviuri la hotelul in care activez, sa zic asa, dar fara a mi se lua in considerare experienta!si uite asa in decursul lunilor am fost promovat si mandru sunt de recunoasterea mea ca si gazda lunii insotita de un premiu destul de substantial!

nu stiu daca o pot spune realizare dar din banii castigati mi-am luat o masina

am servit si lucrat cu spuma societatii de golfeuri din romania

am dorit sa vad romania lucru care l am si reusit prin dans

Sa aduc pe picioare un restaurant

Sa conduc o echipa timp de 2 veri intr-un restaurant de pe litoralul romanesc.

Am reusit sa imi schimb job-ul la 32 ani

am o casa si o familie

MI-AM PUTUT CUMPARA O CASA IN RATE SA POT LOCUI SI O MASINA SA MA POT DEPLASA ORIUNDE

nici una

Nu am avut reprosuri din partea superiorilor.

profesional...nu am cu ce sa ma laud, dar imi place sa ajut oamenii cit pot de mult.

Inca nu pot sa spun ca sunt deplin multumit de vreuna din realizarile mele

Niciuna, nu mi s-a dat sansa sa realizez ceva.

acum sunt pe picioarele mele

Am ajuns cel mai bun dintre colegi

faptul ca am vazut ultima firma unde am lucrat crescind in ochii mei

tot

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu