miercuri, 7 ianuarie 2009

Care este cel mai mare esec profesional de pana acum?

salarii mici.

Initierea persoanelor incompetente pe plan profesional.( cu influienta)

traiesc in romania

Am avut norocul sa nu am esecuri profesionale ,dar daca stau sa ma gandesc mai bine nici nu cred ca exista de fapt ! Sunt greseli mai mici sau mai mari pe care le poate face oricine ,dar doar atat ,ESEC PROFESIONAL mi se pare mult prea dramatic

Ca nu am fost lasat sa dovedesc ce pot realiza profesional.

cat mai sus posibil

m-a ferit Cel de la Etajul Doi...

Nu cred ca am avut vreun esec pana acum si oricum nu cred in esecuri de orice fel.

"rebuturile" din invatamant – copiii pentru care as fi putut face mai mult

M-am tot lasat pacalit la angajare in ceea ce priveste actele si salariul

Sunt un perfecţionist şi de aceea....veşnic nemulţumit de ceea ce fac.

Chiar nu stiu.

Nu am intalnit!

O altă întrebare ţine capul de afiş din perspectiva mea: De ce aş avea vreun eşec profesional?

am cazul le examenul pt pompieri

INCA NU M-AM CASATORIT (M 12.03.1981 necasatorit)

ma plictisesc cind nu am activitate

lipsa unui loc de munca bine platit

nu gasesc un loc de munca stabil...

banii (salarul), cartea de munca

am ales sa vin in italia sa gasesc de munca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu