miercuri, 7 ianuarie 2009

Care este cel mai mare vis pe care-l aveti? Care este idealul dumneavoastra in cariera?

fica mea sa ajunga nr1 mondial la tenis de camp

prefer sa nu raspund.

o viata fara probleme

sa ies la pensie linistit fara probleme si cu o pensie frumusica

nu sunt carierist,visul meu este sa fiu apreciat si respectat pentru munca depusa

Sa ma vad la casa mea, cu sotia si copilul meu. Idealul meu e sa ajung intr-un punct in cariera unde nu am ajuns si sa nu mai trec pe unde am fost.

-IDEALUL ESTE SA CUNOSC NOII PERSOANE SERIOASE SI CINSTITE

Sa cunosc ,sa aflu ,sa invat ,sa studiez ,sa promovez !

sa imi cumpar o casa

Sa fiu citit de oameni si sa nu ii mint.

Cel mai mare vis este sa pot schimba mentalitatea unora dintre connationali. Multi dintre noi inca mai asteptam "sa ne pice de sus". Ca ideal "munca este bratara de aur".

de a avea un club

sa an un job care sa-mi in care sa nu mai lucrez noaptea

sa ating cele mai inalte culmi shi sa-mi multumesc superiorii

sa vad lumea

Nu-mi place sa-mi fac visuri.

Nu am astfel de vise!

o situatie materiala buna

Sa incep cu un loc de munca in restaurant care sa fie deschis de curand si sa-mi creez acolo o familie

Sincer sa am un loc de munca stabil ... un salar bunicel din care sa pot sa imi intretin viitoarea familie ...

Nu cred că m-aş opri la un vis, pentru că mă văd în continuă mişcare si avansare. O dorinţă ar fi totuşi să îmi ofer serviciile cu seriozitate, în timp ce întâlnesc diferite culturi ale lumii.

o funtie de conducere, bine vazut si respectat

sa am propriul meu camion

stabilirea cu familia in strainatate

sa am destui bani incat sa imi pot permite strictul necesar

o vita mai buna

sa vizitez lumea

sa pot munci fara stres

"sa maninc pensia vreo 30 de ani "sa muncesc fara stres

sa plec in strainatate

sa reusesc sa ajung cat mai sus cu putinta

O afacere proprie de familie, sotia e economist.

ca orice roman ....o casa decenta

nu sunt un visator

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu