miercuri, 7 ianuarie 2009

Care este departamentul in care doriti sa lucrati ( aveti dreptul la o singura alegere )? Explicati de ce credeti ca sunteti potrivit si de ce ati fac

Promo/vanzari 99% din cei care fac asta azi pe salarii bune, au unicul merit de a fi avut pe cineva sus care il iubeste parinteste... 1% stiu ce vor, sunt buni si trebuie convinsi ca sunt altii mai buni ca ei.. Restul se plimba cu masini bune si benzina pe banii firmei.

sincer ...inca nu stiu raspunsul la aceasta intrebare

Orice departament...imi plac lucrurile noi si provocarile...invat repede orice

Nu am lucrat in destule domenii cat sa stiu in ce excelez:) Dar imi place sa fiu lasata sa fiu creativa si sa ma exprim liber pentru ca la asta chiar ma descurc.

unde sunt cel mai util

AS DORI SA LUCREZ INTRUN CLUB SAU RESTAURANT,,,SI SUNT SUPER BUN IN CEEA CE FAC PENTRU CA IUBESC MESERIA ACEATSA

undeva unde sa iau legatura cu foarte multi oameni,pentru ca-mi place sa-mi fac prieteni

Contabilitate , deoarece sunt foarte corecta , meticuloasa si imi place sa socializez cu cifrele

oricare

In orice departament.

transporturi -imi place sa conduc este tot ce stiu eu mai bine sa fac si imi doresc asta de copil asa cum a fost si tatal meu tot sofer

Nu conteaza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu